38 Tu Miastko - Blog spotkań sąsiedzkich: Miastko ulica Szewska

Pchli Targ Miastko

Pchli Targ Miastko
Flohmarkt Miastko, flohmarkt Miastko

poniedziałek, 28 października 2019

Miastko ulica Szewska

Lubię Miastko szczególnię ulicę Szewską która zawsze bedzie mi przypominała te najmłodsze lata mojego niezbyt długiego życia. Jako że lubię się przyglądać starym zdjęciom z ulic Miastka to pomyślałem że warto zrobić różne zdejęcia a może nawet ujęcia wideo dzięki którym każdy kto jest daleko bedzie mógł choć na chwilę powrócić do tego Miastka obecnego i z przed lat. Okazało się że jak najbardziej moje domysły sprawdziły się, odezwały się osoby które zachwycały się że będąc daleko bo w Anglii mogły wirtualnie zwiedzać Miastko.
Wszystko jednak po to by zwrócić uwagę na projekt który może być flagowym pomysłem tego regionu.

pchli targ Miastko - giełda miastko




Zobacz również ważny temat społeczny materiał dotyczący nowego prawa mówiącego o korytażu życia.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz